تازه‌ترین دستاوردهای فنی سامانه حامیم

به یاری خداوند متعال و با همراهی و لطف شما عزیزان، حرکت سامانه حامیم در مسیر آموزش الکترونیکی و همگانی قرآن ادامه دارد هر روز به امکانات و توانمندی‌های فنی و محتوایی آن افزوده می‌شود.
بر این اساس در تازه‌ترین به‌روز رسانی این سامانه، ‌ویژگی‌ها و امکانات جدیدی در اختیار قرآن‌دوستان قرار گرفته است که در اینجا به برخی از آنها اشاره می‌کنیم:

۱ـ آفلاین‌سازی محتوا
پیش از این، مشاهده محتوای آموزشی در اپلیکیشن‌های حامیم تنها به‌صورت آنلاین ممکن بود و فراگیران برای هر بار مشاهده جلسات آموزشی باید آن را مجدداً دریافت می‌کردند. اما اکنون می‌توانید با انتخاب گزینه ذخیره آفلاین در بخش تنظیمات اپلیکیشن، تمامی منابع آموزشی را در گوشی یا دیگر ابزارهای الکترونیکی خود ذخیره کنید و بدون نیاز به اینترنت از آن بهره ببرید.

۲ـ ارتقای پخش محتوا در موبایل
پیش از این پخش ویدیوهای آموزشی در گوشی‌هایی با پردازش پایین با مشکل و کندی مواجه بود. در نسخه جدید اپلیکیشن‌های حامیم این مشکل برطرف شده و محتوای آموزشی در تمامی ابزارهای الکترونیکی به آسانی قابل مشاهده است.

۳ـ یکسان‌سازی نسخه‌ وب و اپلیکیشن
مرحله هماهنگ‌سازی (سینک) نسخه وب سامانه حامیم و اپلیکیشن‌های آن نهایی شد و از این پس تمامی رفتارهای آموزشی کاربران در لحظه یکسان‌سازی می‌شود. لذا در هر مرحله از جلسات آموزشی یا تعیین سطح می‌توانید بدون نگرانی نسبت به از دست رفتن اطلاعات، ادامه مراحل را در گوشی یا کامپیوتری دیگر پیگیری کنید.

۴ـ آزمون متنی
در نسخه جدید سامانه آموزش الکترونیکی حامیم علاوه بر آزمون‌های صوتی، که تا کنون مبنای ارزیابی‌ها بود، آزمون‌ها و خودآزمایی‌های متنی نیز پیش‌بینی شده است.

۵ـ بازنشانی رمز عبور با پیامک
اعضای سامانه از این پس می‌توانند با مراجعه به بخش تغییر یا یادآوری رمز عبور در صفحه وب یا اپلیکیشن‌های حامیم، رمز جدیدی را درخواست و آن را از طریق پیامک دریافت کنند.

۶ـ ارتقای اطلاع‌رسانی
با ارتقای سیستم نوتیفیکیشن در سامانه، تعداد کلی پیام‌های خوانده نشده هر کاربر و تعداد این پیام‌ها به تفکیک پیام‌های عمومی، اختصاصی، سوابق آموزشی و نتایج تعیین سطح او در وب و اپلیکیشن نمایش داده می‌شود.

اگر هنوز اپلیکیشن‌های حامیم را به‌روز رسانی نکرده‌اید یا در این سامانه آموزشی عضو نیستید، در اولین فرصت اقدام کنید و در جمع خانواده قرآنی حامیم باشید.

صفحه معرفی اپلیکیشن‌ها

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *