مسابقه قرآنی آفتاب شرقی ‌‌‌‌‌‌‌

سامانه آموزش الکترونیکی حامیم با همکاری و حمایت برنامه تلویزیونی آفتاب شرقی مسابقه بزرگ قرآنی «آفتاب قرآن» را با روشی جدید و تعاملی برگزار می‌‌کند. در این مسابقه که با بهره‌گیری از ظرفیت‌های رسانه ملی و فرصت‌های فضای مجازی برگزار می‌گردد، علاقمندان علاوه بر تعیین سطح و دریافت آموزش‌هایی اختصاصی، از جوایزی ارزشمند برخوردار می‌شوند.

در این مسابقه الکترونیکی سه دوره آموزشی که هر یک شامل پنج سطح است و از ابتدایی‌ترین نکات قرائت نماز و قرآن تا پیشرفته‌ترین مراحل روان‌خوانی و تجوید را شامل می‌شود، در اختیار شرکت‌کنندگان قرار گرفته است و همه علاقمندان می‌توانند با نصب این اپلیکیشن‌ها یا مراجعه به سامانه آموزش الکترونیکی حامیم به نشانی haamim.ir اقدام به تعیین سطح کنند و امتیاز خود را افزایش دهند.

این مسابقه از روز میلاد حضرت علی بن موسی الرضا (علیه‌السلام) مصادف با یکشنبه ۲۴ مرداد آغاز شده و تا روز عید سعید غدیر که مصادف با سه‌شنبه ۳۰ شهریور ماه است ادامه خواهد داشت. قرعه‌کشی نهایی این مسابقه در ویژه برنامه‌ای به‌مناسبت عید سعید غدیر و با حضور شخصیت‌های قرآنی کشور انجام خواهد شد.

برای شرکت در این مسابقه و کسب امتیازات آن، سه دوره آموزشی به این شرح در نظر گرفته شده است:

۱ـ نماز بهتر:
دوره‌ای آموزشی و تعیین سطح قرائت نماز که از حمد و سوره به‌عنوان ابتدایی‌ترین و واجب‌ترین بخش قرآن آغاز می‌شود و پس از تمرین و تعامل لازم، سطوح بعدی شامل آموزش الفاظ واجب، الفاظ مستحب، فصیح‌خوانی و زیباخوانی نماز را در اختیار عموم علاقمندان قرار می‌دهد.

۲ـ تلاوت بهتر
مجموعه‌ای از دروس سطح‌بندی شده که از ابتدایی‌ترین نکات لازم برای خواندن ساده قرآن تا قواعد پیشرفته روان‌خوانی و فصیح‌خوانی کلام خدا را با روشی جذاب و تعاملی در اختیار شرکت‌کنندگان قرار داده است.

۳ـ تلاوت زیبا
دوره‌ای تخصصی شامل ابتدایی‌ترین نکات لازم برای زیبا خواندن قرآن تا قواعد پیشرفته علم تجوید و آواشناسی که با روشی جذاب و تعاملی در اختیار عموم علاقمندان قرار گرفته است.

برای شرکت در این مسابقه، فعالیت در هر کدام از این دوره‌ها و کسب تأییدیه یکی از سطوح آن کفایت می‌کند، ولی شرکت‌ در دوره‌های بیشتر و کسب امتیاز سطوح بالاتر آنها موجب افزایش امتیاز شرکت‌کنندگان و کسب سهم بیشتر در قرعه‌کشی خواهد شد.

اپلیکیشن‌های حامیم را می‌توانید از اینجا [+] یا از مارکت‌های اندرویدی دریافت و نصب کنید.

همچنین می‌توانید با عضویت در کانال تلگرامی آفتاب شرقی [+] علاوه بر دریافت و نصب این برنامه‌ها، در جریان آخرین اخبار و اطلاعات مسابقه قرار بگیرید.

یک نظر

  1. سلام
    لطف کنید و نسخه ویندوز برنامه تان را برای کسانی که میخواهند با کامپیوتر کار کنند در سایت قرار دهید.
    باتشکر از زحماتتان

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *