مسابقه قرآنی حامیم

به یاری خداوند متعال بنا داریم در آغاز فعالیت‌ها و برای تقدیر از نخستین اعضای سامانه، مسابقه‌ای قرآنی را تا پایان ماه مبارک رمضان برگزار کنیم.

بر این اساس در روز عید سعید فطر به ۱۱۴ نفر از اعضای فعال سامانه به‌قید قرعه جوایزی تقدیم خواهد شد.

در قرعه‌کشی این مسابقه هر یک از اعضا به‌میزان امتیازی که با تعیین سطح یا شرکت در دوره‌های آموزشی سامانه حامیم کسب کرده باشند سهم خواهند داشت. لذا امکان برنده شدن افرادی که به سطوح بالاتر راه یافته یا آزمون جلسات بیشتری را پشت سر گذاشته باشند بیشتر خواهد بود.

برای شرکت در این مسابقه می‌توانید از دوره‌های آموزشی ارائه شده در پایگاه اینترنتی haamim.ir استفاده کنید یا با نصب برنامه‌های حامیم از کافه بازار در این دوره‌ها شرکت و امتیاز بیشتری کسب کنید.

دوره‌های مشمول مسابقه:
دوره‌هایی که برای این مسابقه در نظر گرفته شده، دوره آموزشی «نماز بهتر» ویژه یادگیری صحیح‌خوانی و زیباخوانی الفاظ نماز و «روخوانی قرآن» شامل قواعد درست‌خوانی و زیباخوانی تمامی آیات قرآن و «تجوید قرآن» با موضوع قواعد تلاوت زیبای قرآن است.

روش قرعه‌کشی:
قرعه‌کشی این مسابقه با نرم‌افزار رایانه‌ای برگزار می‌شود و هر یک از اعضای سامانه بر اساس امتیازات زیر در آن سهم خواهند داشت:
ـ عضویت در سامانه: ۵ امتیاز
ـ دریافت تأییدیه هر یک از سطوح تعیین سطح: ۵ امتیاز
ـ دریافت تأییدیه آزمون هر یک از جلسات آموزشی: ۲ امتیاز

برای مشاهده ویدیوی راهنمای دوره‌ها و امکانات سامانه حامیم اینجا را کلیک کنید.
برای دریافت و نصب اپلیکیشن‌های حامیم اینجا را کلیک کنید.

۳ نظر

  1. میخواستم از شما یک تشکر ویژه بکنم برای این زحماتی که در راستای انتشار و ترویج قرآن خوانی و نماز خوانی صحیح برداشته اید خدا خیرتان دهد.
    ممنون

  2. عالی
    کارتون واقعا قابل تقدیر است.
    تا به حال درباره هیچ برنامه ای نظرندادم و ،….
    اما برنامه شما بنده را ،….
    آفرین دارید

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *