ربات تلگرامی آموزش ترجمه قرآن

هم‌زمان با عید سعید فطر ربات «قرآن‌آموز» به‌عنوان جدیدترین محصول سامانهٔ آموزش الکترونیکی حامیم رونمایی شد.

این بات تلگرامی با روشی جذاب و تعاملی یک دورهٔ آموزشی مؤثر را برای یادگیری معانی قرآن کریم ارائه می‌دهد. در این دورهٔ آموزشی که بر اساس روش لایتنر طراحی شده است بیش از ۸۰۰ واژهٔ پرتکرار قرآن که بیش از ۸۰ درصد متن کتاب خدا را پوشش می‌دهد در طول ۸۰ روز به‌تدریج در اختیار کاربر قرار می‌گیرد.

در روش لایتنر هر روز علاوه بر ارائهٔ واژه‌های جدید، لغت‌های قبلی یادآوری می‌شود تا اگر کاربر معنای آن را به‌خاطر داشت در نوبت یادآوری‌های طولانی‌تر قرار گیرد و اگر معنای آن را فراموش کرده بود، روز بعد به او یادآوری شود. با این روش هر لغت حداقل پنج بار در بازه‌‌های زمانی مشخص مرور می‌شود تا معنای آن در حافظهٔ بلندمدت تثبیت گردد.

علاقمندان می‌توانند با مراجعه به شناسهٔ @haamim1bot در نرم‌افزار تلگرام به‌صورت رایگان در این بات عضو شوند و از پیام‌های آموزشی و امکانات آن استفاده کنند.

پیش از این نیز بات تلگرامی دیگری با عنوان «معلم قرآن» از سوی سامانهٔ آموزش الکترونیکی حامیم عرضه شده بود که به آموزش گام‌به‌گام و تعاملی روخوانی، روان‌خوانی و فصیح‌خوانی قرآن اختصاص داشت. برای بهره‌گیری از این بات و دیگر اپلیکیشن‌ها و دوره‌های آموزشی حامیم می‌توانید به پایگاه اینترنتی آن به‌نشانی haamim.ir مراجعه فرمایید.

یک نظر

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *